Miało być ok 210 koni i ok 320 nm. Czyli praktycznie żadna różnica.
silnik podnośnika szyby
Zwiń
X
-
Napewno nieILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Silnik do każdych drzwi ma inny numer katalogowy,więc jako całość nie będzie pasował.Jeśli udałoby się wyjąć silnik z obudowy,w której jest zamontowany i przełożyć do drugiej,wtedy jest szansa powodzenia.Myślę,że sam silnik elektryczny jest taki sam,różnica jest w obudowie.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
Witam.
Dokładnie silniczki w środku są takie same ale sterowniki diametralnie inne.
Przerabiałem ten temat kilkukrotnie i najczęściej sie pierdzieli jak dostanie wilgoci między styki w sterowaniu szybą i szlag trafi połączenia - zgniją.
Styków nie wymienisz bo zalane dziadostwo a kupno nowego sterownika z silniczkiem to do OFI od strony kierowcy to koszt ok tysiaka :!:
Masakracja. No i oczywiście musisz miec ident w ident numerację sterownika bo nie pójdzie było sporo wersji.... I jak tam gadają, że podejdzie z np. golfika to życze powodzonka....
Sam szukam do Octy I 03' lewego od kierowcy i zonk....
Komentarz
-
Komentarz